Followers

like button

Wednesday, November 9, 2011

Alhamdulillah......Syukur Ya Rabb

      Syukurku ke hadrat Illahi kerana dengan izin-NYA dapat jugak aku merasa menjadi pelajar yang agak cemerlang nihh......bangga la jugak tiba-tiba b0leh dapat 4flat kan.....bukannya senang untuk 0rang yang kurang pandai macam aku nii........Alhamdulillah syukur Ya Rabb.......
     
      M0tivasi aku bertambah kuat dengan semangat yang aku dapat...memang m0tivasi tu bukanlah bergantung pada sesiapa tapi dengan azam dan m0tivasi yang lahir dari diri sendiri.......tak aku lupakan d0a dari 'parents' aku yang tak putus-putus mend0akan aku.......dan juga semangat dari mursyid yang juga 'm0tivat0r' jarak jauh aku....=)......terima kasih jugak untuk kawan baekku firdaus yang banyak membantu aku untuk belajar......


       Semangat aku takkan pudar.....malah akan terus bertambah-tambah lagi untuk peringkat seterusnya....ijazah....master dan PHD............insyaallah........

No comments: